TikTok's Ad Revenue to Surpass Twitter and Snapchat Combined in 2022
KONTAN.CO.ID - Video-sharing app TikTok's advertisement revenue is likely to triple in 2022 to more than US$ 11 billion, exceeding the combined sales of its rivals Twitter Inc and Snap Inc. According to research firm Insider Intelligence.
TikTok, which is owned by Chinese company ByteDance, is one of the world's most popular social media apps. TikTok has more than 1 billion active users.
Ini Artikel Spesial
Agar bisa lanjut membaca sampai tuntas artikel ini, pastikan Anda sudah berlangganan atau membeli artikel ini.
Sudah berlangganan? MasukBerlangganan
Hanya dengan 20rb/bulan Anda bisa mendapatkan berita serta analisis ekonomi bisnis dan investasi pilihan
Kontan Digital Premium Access
Business Insight, Epaper Harian + Tabloid, Arsip Epaper 30 Hari
Rp 120.000
Berlangganan dengan Google
Gratis uji coba 7 hari pertama. Anda dapat menggunakan akun Google sebagai metode pembayaran.